• adUniverse 2014 / update
  • Ecommerce Trends 2014 CEE
  • Ecommerce Trends CEE Show&Expo 2014
  • GIT 2014
  • Gala Appaward 2014
  • 2015 2016 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
    Przypomnij hasło
    -->
    NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 2016 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
    Przypomnij hasło
    Twitter Facebook Goldenline
    Raport GIT 2013 Raport 2013 Raport GM Mochocki

    Raport

    W tym miejscu możesz bezpłatnie pobrać specjalny raport GIT2011. Plik z raportem dostępny jest dla wszystkich zalogowanych użytkowników. Zapraszamy!





    Aby pobrać Raport Game Industry Trends 2011:
    1. Zaloguj się do serwisu GIT 2011 na swoje bezpłatne, indywidualne konto.
    2. Wybierz z głównego menu zakładkę Raport, a następnie kliknij przycisk "Pobierz raport".
    3. Rozwiń materiały z Konferencji Game Industry Trends 2011, zaznacz checkbox Raport Game Industry Trends 2011 i kliknij przycisk "pobierz".

    Kamil Kardas

    Kamil Kardas

    Kierownik ds. marketingu i organizacji konferencji

    Raport Git2011 spis treści:

    • Popularność gier na rynku polskim
    • Historia rynku gier
    • Rynek gier w Polsce i na świecie
    • Nowinki w marketingu, czyli jak angażować ludzi
    • Marketing w grach (advergaming)
    • Przyszłość branży gier
    • Rynek sprzętu dla graczy
    • Mikropłatności w skali makro
    • Branża okiem wydawców, dystrybutorów i ekspertów

    Popularność gier na rynku polskim

    • wyniki dedykowanego badania graczy przeprowadzonego przez NoNoobs i Gemiusa

    Historia rynku gier

    • kamienie milowe rynku (komputery osobiste, konsole, gry mmo, social gaming, mobile, gry przeglądarkowe)
    • najważniejsze tytuły (sprzedaż, znaczenie dla rynku)
    • najważniejsze postacie (wpływ na rozwój branży i rynku)
    • najważniejsze studia i wydawcy (jw)

    Rynek gier w Polsce i na świecie

    • kluczowi wydawcy (przychody, znaczenie dla branży)
    • gry PC i Konsole (najważniejsze tytuły, przychody, sprzedaż)
    • rynek w liczbach

    Nowinki w marketingu, czyli jak angażować ludzi

    • mobile gaming
    • social gaming
    • augmented reality
    • gamifikacja

    Marketing w grach (advergaming)

    Przyszłość branży gier

    • cyfrowa dystrybucja
    • cloud gaming
    • technologia 3D

    Rynek sprzętu dla graczy

    • rynek sprzętu w Polsce i na świecie
    • najważniejsze rynkowe trendy
    • nowości w sprzęcie dla graczy

    Mikropłatności w skali makro

    Branża okiem wydawców, dystrybutorów i ekspertów

    • wywiady z najważniejszymi postaciami branż growej